Reklamace zboží

Přejete si reklamovat vadu zboží? Vyplňte a vytiskněte si formulář pro reklamaci a zhotovte si kopii faktury, kterou jste obdrželi. Dobře zabalené zboží společně s těmito dokumenty nám odešlete zpět. Balík odneste na kteroukoliv pobočku Zásilkovny, kde pouze nadiktujete tento kód: 95672557 a zásilka nám bude odeslána zdarma. Kompletní seznam poboček Zásilkovny naleznete zde.

Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců ode dne doručení zboží na Vaši adresu. Zboží neposílejte na dobírku! Jakmile nám reklamované zboží dorazí, neprodleně jej odešleme výrobci na vyjádření a vyřízení reklamace. V případě kladného vyřízení reklamace, opravené nebo vyměněné zboží Vám zašleme zpět na naše náklady. Maximální doba vyřízení reklamace je stanovena zákonem na 30 dní, ale vše se snažíme maximálně urychlit k Vaší spokojenosti.

Reklamace se nevztahuje na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Reklamaci uplatněte neprodleně po vzniku vady. Ve vyplněném formuláři uveďte popis vady zboží a zaškrtněte navrhované vypořádání reklamace. Bez těchto informací bude reklamace považována za neplatnou.

Zboží je také možné reklamovat osobně na naší prodejně